KRISMÖTE!

Godafton mina herrar... jag har samlat er, en skara trogna, lojala  knähundar för att offentliggöra en... KRIS! som rubriken så försynt antyder. Det har skapats en till blogg. Jaa, jag ser att ni nu tappar hakorna allesammans.Jag är medveten om att ni trodde att detta var den enda och mest fulländade bloggen. Och det var sant. Till igår. Denna nya blogg, som jag vägrar att länka till, har som ända mål att förinta paradiset på jorden. (här står det i mitt manus att det här ska gå ett sus i genom herrskapet, och att det unisont ska viskas med darrande röst: Sunsidedown!!  Varpå jag säger "Ja juste"  och jag nickar myndigt.)Upphovsmannen till denna djävulska skapelse är en vansinnig barnamördare, med dreglande käftar, tand på tungan, rullande bruna rödsprängda tennisbollar till ögon, sprickor i huden varifrån det rinner diverse kroppsvätskor, som singnalement. Ses ofta slafsandes på inre organ såsom njurar, lever, och hjärna. Nu menar inte den belevade gentlemannen Nisse. Min trogna rasbiologi Proffesor Birgit  
har på oklara vägar kommit fram till att Monstret med stort M är på väg till Åkerö, där han ska drilla 5-åringar till hans armé. Förgör han Sunsidedown betyder det världens undergång! Ser ni honom, ring detta nummer:                08-4051000

WANTED DEAD OR ALIVE (HELST DÖD)
image11
Ondskefull oberäknelig uppsyn.
Valplever i  vänster labb


Kommentarer
Postat av: Lurker

1. Broken link.
2. Right/left fail. Learn school.

2007-12-06 @ 23:02:23
Postat av: Elin

hahhaahah det e ju ganska coolt måste jag säga... hihi

2007-12-07 @ 19:17:26
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0