Reinfeldts lilla blåa

Shit! Jag ligger efter i tidsschemat! Vid det här laget borde jag ha börjat smutskasta en politiker för länge sedan! Vänster och vriden som jag är ligger vår kära statsminister Fredrik Reinfeldt nära till hands.

Men ack, för att kunna blogga på heltid måste jag, liksom andra erkända storheter såsom Dogge Doggelito och Kent, sälja mig själv i form av reklam. Nu, lagom till jul, lanseras Reinfeldts lilla blåa - Reinfeldts tanke är solen som aldrig går ner! För det förmånliga priset av 199:- får du Reinfeldts intelligenta tankar samlade i en nätt bok. Denna skrift hjärntvättar dig skonsamt.
image6
Jag har även ett samarbete med socialdemokraterna - kalla det ett smutsigt dubbelspel om du vill, men jag är hedrad över den uppgift som har anförtrotts mig. Jag ska förinta hans mest effektiva ondskefulla genialiska vapen - De stora, bruna hundögonen som får tanternas hjärtan att slå ett par extra slag.  de har en hypnotisk kraft, man kan anta att han använde den redan som liten när han övertygade sin mamma att han skulle få ta en tårtbit till. Och nu ska han ha hela Sverige! Jag har via mina kontakter i den undre världen (Per Nuder och Lars Danielsson) skaffat en falsk ögonläkarlegitimation. Jag ska ställa diagnosen "glaskroppsavlossning", vilket kommer följas av en smärtsam operation. När jag är klar med skalpellen kommer hans ögon svullna upp till storleken av två fotbollar. Efter två dagar kommer de att punkteras av kulor från SSU:s krypskyttar. Hornhinnan kommer att hänga ut som ett stort vitt tunt tält och bli som en liksvepning runt honom...

Kommentarer
Postat av: Jocke

Dåre!

Författaren sprider falsk propaganda! Det där håller inte inte! Gå med mig istället, jag har vit bakgrund!

2007-12-05 @ 19:36:17
URL: http://http://counterpromise.blogg.se/
Postat av: harald

här hittar man de övferlägset sjuuuuuuukaste detaljarna!! HAHAHAH

2008-11-13 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0