Mina tre älskare

En händelse häromkvällen fick mej att reflektera över om mitt kärleksliv egentligen är så monogamiskt som jag alltid har intalat mej...

Jag och min pojkvän Jocke strosar drottninggatan fram i den kyliga kvällsluften, droppar Strindbergcitat och smädar lärare. Plötsligt stannar jag tvärt. Mina ögon vidgas. Jag har fått syn på en affisch på NAPOLEON. Jag ger upp ett tjut i falsett, sliter mej ur Jockes varma hand, river ner affischen och trycker den mot mitt bröst med ett svärmiskt leende. Joakim blir märkbart irriterad och mumlar och gruffar om att jag är "fånig" och "pubertal".

Efter att ha rannsakat mej själv har jag kommit till en RYSLIG slutsats som går tvärtemot mina ortodoxa ideal:

Jag har inte bara en, utan tre älskare..!


1) Joakim


Som förvisso inte är särskilt fotogenisk, men som ändå har väldigt många andra fördelar

2) Napoleon



Tjuhuuuuu! Tur för Jocke att Nappes kvarlevor förvaras oåtkomliga i en säkert förseglad marmorsarkofag . Dock är tydligen hans (Napoleons alltså) penis fortfarande ute på äventyr, då den enligt uppgift har sålts till en tysk på auktion.

3) Sir William




Ingen förmår värma min frusna lekamen under ruggiga höstkvällar såsom denne brittiske gentleman.



Ja kääääära nån! Jag är allt en RIKTIGT LÖSAKTIG FLICKSNÄRTA!



(Nu har jag satt upp affischen på Napoleon mittemot min säng bara för att jävlas med Jocke)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0