Indiegympa - hur coolt på en skala?

Den uppmärksamme läsaren har noterat att jag är väldigt aaaAAaaaalternativ. Du vet, käck herrhatt, sjömanskostym, svarta fyrkantiga brillor och knästrumpor. Jag är helt enkelt för konstig, djup och svårmodig för att gå på Friskis och Svettis som svennepöbeln. Det kan skada mitt känsliga konstnärssinne. På tisdag ska jag därför skaka jag rumpa till The Smiths på Kulturhusets tak. Det vankas INDIEGYMPA für die ganze Schlante! Det är till för dem som tycker att "...träning är lite småsegt men älskar att stå och svettas på ett dansgolv". SOFT!


http://www.kulturhuset.stockholm.se/default.asp?id=28249


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vafan, kulturhustaket är sååå jäkla inne nu asså! Om jag inte var så hängmatteseg skulle jag joina! Låter skitcoolt på en skala.



Btw, Masmo ligger typ långt ut på nån del av röda linjen.. Typ i skogen <3 Men det blir inget av det. Riktar nog in oss på typ Älvsjö/Årsta istället... :)

2010-07-06 @ 16:33:16
URL: http://acerimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0