Hon stryker min haka och frågar: Är du homo eller bi? Jag svarar, fast jag knappt vågar: Nej, men jag vill bli..!

Gick runt Riddersvik arm i arm med Stajna. Folk vände sig om efter oss, och vi fick långa menande blickar från ett gäng ölande karlar med rödbrända kasslerskinnsnackar. Jag fattade nada. Efter en ordväxling med två rabiata tolvåringar föll poletten emellertid ner.

Tolvåring 1: Är ni ihoooooop?
Jag: Eh, nej?
Tolvåring 2: Eeew, det är två TJEJER!
Tolvåring 1: Eller..?
Tolvåring 2: DU MED HATTEN! Är du en tjej eller kille?!
Jag:...
Tolvåring 1: ÄRU TJEJ ELLER KILLE VAA?

Med munter ironi och överseende förakt avlägsnade vi oss med raska steg. Då flippade flickebarnen ur totalt. På hundra meters håll hörde jag dem gallskrika ÄRU EN TJEJ ELLER KILLLEEEEEEEEEH. Seriöst.

En promenad bland de fina villorna längs med vattnet är ju fan som safari.

Lustigt att ganska många verkar få intrycket av att jag är flata. Men jag klandrar dem inte. Har man inte urringning ner till naveln sänder man ju ut VISSA SIGNALER om du förstår vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Hjärnsubstans

Och så är du korthårig! Glöm inte det!

2011-05-26 @ 20:33:20
URL: http://hjarnsubstans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0